Minggu, 22 November 2015

The Cure Diet Untuk Sinusitis

The Cure Diet Untuk Sinusitis

Oleh kerana anda membaca artikel ini, anda mesti menjadi salah satu daripada berjuta-juta yang mengalami resdung pada setiap tahun. Sebenarnya, yang melaporkan bahawa terdapat hampir 39,000,000 orang yang mendapat serangan resdung setiap tahun.

Yang membuatkan kita penduduk yang semakin meningkat sangat-sangat bersedia untuk mengambil langkah drastik untuk melegakan resdung.

Berita baik adalah bahawa yang tidak keras, dan tidak sebagai drastik kerana saya hanya dibuat terdengar!

Mari kita ketat ke jantung (atau hidung jika anda suka) kepada penyelesaian yang akan membawa anda melegakan resdung, diet anda.

Oleh pemakanan, maksud saya apa yang anda makan setiap hari. Majoriti daripada kita mempunyai diet yang terdiri daripada terlalu banyak makanan yang diproses, susu, keju, susu lain, roti, roti dan roti lebih.

Berita buruk adalah bahawa jenis makanan yang sangat mukus menyebabkan, dan banyak lagi mukus sama dengan kesakitan dan penderitaan kepada pesakit resdung.

Langkah pertama untuk ambil adalah untuk jurnal semua makanan yang anda makan selama beberapa hari. Selalunya, kita tidak menyedari berapa banyak dan apa yang kita sedang memakan sehingga ia merenung kami di muka, dalam media cetak.

Selepas anda telah dipadam makanan menyebabkan mukus dari pinggan anda, maka anda perlu memukul kedai makanan kesihatan untuk beberapa makanan tambahan yang akan membuat perbezaan besar dalam senjata sinusitis anda.

Dapatkan beberapa vitamin C dan beberapa vitamin A. Vitamin C terkenal dengan meningkatkan sistem imun, tetapi ia juga sangat membantu untuk melawan resdung. Malah, anda boleh membuat bilas hidung daripada vitamin C dengan membubarkan kira-kira 500 miligram ke dalam secawan air suam. Gunakan bilas ini sekali sehari dan anda akan melihat perbezaan yang segera.

Vitamin lain yang saya menyebut adalah vitamin A. Ini membantu badan anda membina membran yang kuat dan kesihatan di hidung dan juga tekak.

Sudah tentu, anda boleh mendapatkan vitamin ini dalam bentuk kapsul, tetapi anda juga boleh mendapatkannya dengan meningkatkan anda pengambilan makanan berdaun. Ya, ini bermakna makan lebih salad. Bukan sahaja sinusitis anda bertambah baik, tetapi anda akan merasa lebih sihat secara keseluruhan.

Dalam artikel ringkas ini kami baru sahaja mula mendedahkan satu ubat resdung banyak yang secara kekal boleh memadam resdung dari hidup anda. Jangan anda tidak berfikir bahawa anda harus melakukan apa sahaja yang anda boleh supaya anda boleh mempunyai kehidupan yang lebih sihat dan berhenti resdung secara kekal!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar